مبارزه با احساس استرس ، اضطراب و افسردگی با طب سوزنی و طب چینی
نوشته شده توسط : dr dastjerdi

مشکلات روزمره اغلب برای ما استرس های روحی ایجاد میکند. این استرسها تبدیل به یکی از روزمره ترین مشکلات نسل ما شده. این استرسها میتواند باعث ایجاد مشکلات جسمانی شود که باعث افت عملکرد اجتماعی ما میشود.

اضطراب با تظاهرات مختلفی بروز میکند، مثل بیخوابی، تهوع،تنگی نفس و احساس وحشت. طب سوزنی و طب چینی میتواند با هماهنگی بین روح و جسم به شما در کاهش و یا از بین بردن اضطراب کمک کند.

طبق طب سوزنی و  طب چینی ، تظاهرات بسیاری از اضطرابها را می توان در جریان میان قلب و کلیه ها جستجو کرد. خلق و خوی  قلب، آتشین بودن آن است. انرژی در آن گسترده و رو به افزایش است. از نقطه نظر طب چینی ،  کلیه ها در انتهای دیگر از زنجیره طب چینی می باشد. شخصیت پر انرژی کلیه آب است ،  تعادل بین این دو(قلب و کلیه) ،طبیعت بدن است. اگر بیش از حد آتش وجود داشته باشد ، ما ممکن است علائم اضطراب و بیقراری را در ذهن تجربه کنیم

 

از دیگر مشکلات روزمره افسردگی است.

در حالی که زندگی مدرن را کمک کرده است تا بسیاری از جنبه های زندگی روزمره آسان تر شود، بسیاری از مردم هنوز هم از ناراحتی عاطفی رنج می برند. اضطراب ، افزایش استرس و افسردگی شکایات اصلی مردم است. طب سوزنی و طب چینی،راه موثر و ایمن برای کمک به  تعادل روح و جسم است.





:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: